Szolgáltatásaink részletes bemutatása
Az alábbiakban felsorolásszerűen mutatjuk be szolgáltatásainkat. További kérdésével forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz.
Ügyfélszolgálatunk jellemzői:
- 0-24 műszaki telefonos hibabejelentő
- E-mailes és telefonos támogatás, több telefonvonalon egyidejűleg
- Megrendelések teljesítése legfeljebb 1 munkanapon belül (átlagosan 3-5 órán belül)
- Műszaki és adminisztratív nyitvatartás minden munkanap
- Rendszeresen tréningelt, állandó ügyfélszolgálati stáb
- Teljeskörű szakértői szintű hoszting és domainügyi támogatás
- Online ügyfélszolgálat ügyfeleink számára az önálló ügyintézéshez
Hoszting alapú szolgáltatásaink általános jellemzői:
A MediaCenter szolgáltatásainak szerverei a Budapest Victor Hugo u. 18-22 alatt találhatók ("BIX székház"). Saját szolgáltató független redundáns hálózati infrastruktúrával, saját IP cím tartományokkal rendelkezünk.
- 40 Gbit összesített sávszélesség
- Redundáns internetkapcsolat
- Saját ip cím tartományok, RIPE tagság
- BIX tagság, közvetlen BIX kapcsolat
- Minőségi (DELL) szerverpark
- Redundáns áramhálózat
- 99,8% feletti átlagos rendelkezésre állás
- 0-24h nap hálózati monitorozás
- 0-24h ügyeletes rendszergazdai felügyelet
Webtárhely szolgáltatásunk jellemzői:
- Vállaljuk nagy erőforrás-igényű weboldalak hostingját is!
- Weblap elhelyezés tükrözött tárterületeken
- Jelszóval védett könyvtárak beállítása
- Egyéni hibaoldalak
- Webszerver forgalmi napló letölthetőség
- Biztonságos, saját felhasználónévvel elkülönített tárolási mód
- Korlátlan adatforgalom tárhelyenként
- MySQL 5.7+ használat (MariaDB)
- PHP 5.2, 5.3, 5.4, 5.6, 7.0, 7.3, 7.4, 8.0, 8.1, 8.2, 8.3 verziók használhatók (ügyfélkapun átváltható)
- Korlátozás nélküli .htaccess használat
- Register_globals kikapcsolási lehetőség
- Egyedi php.ini telepítési lehetőség
- Magyar nyelvű webstatisztika
- Crontab (időzítő) használat
- Korlátozás nélküli ftp elérés
- A tárhelyen bármilyen webes keretrendszer megkötés nélkül futtatható!
E-mail szolgáltatásunk jellemzői
- Korlátlanul növelhető postafiókméret
- POP3-as, IMAP, POP3-SSL, IMAP-SSL elérés
- Egyéni- és csoportos alias e-mail cím lehetőség
- Automatikus válasz lehetőség
- Nagyvállalati szintű spamszűrés (www.cloudmark.com)
- Nagy hatékonyságú vírus szűrés (www.clamav.net)
- Egyedi spamszűrő beállítások lehetősége
- E-mail cím létrehozás, módosítás az Ügyfélkapuról
- Webmail felület (roundcube.net)
Domain szolgáltatás:
- Egyedülálló szakértő team a domainügyek zökkenőmentes lebonyolítására
- Nemzetközi és .hu domain regisztráció, átregisztráció, fenntartás (saját .hu és .eu regisztrációs liszensszel)
- Névkiszolgálás különböző hálózatokon lévő, redundáns névkiszolgálóval
- Weblap elérhetőség és levelezés a saját domainen, megkötések nélkül
- Webes DNS admin felület
Biztonsági és felügyeleti rendszereink:
- Minden szolgáltatásunk hardveres RAID alapú, tükrözött háttértárakon fut
- 30 napig tárolt, napi biztonsági adatmentés
- A szolgáltatási körből földrajzilag elkülönített távoli adatmentés szerver, amelyről katasztrófahelyzet esetén is (tűz, földrengés) tudunk adatmentést biztosítani
- Nagyvállalati szintű szerverfelügyeli rendszerünk automatizáltan elhárítja az üzemzavarok többségét
- 0-24h ügyeletes rendszergazdai felügyelet minden szerverünkön
- Ügyeletes rendszergazda 3 percen belül SMS-ben értesül minden üzemzavarról
- Két típusú "FTP Kapu" védelem a vírustámadások elhárítására
Automatizált működés:
A rendszerazonosító segítségével lehetősége van az Ügyfélkapun bejelentkezni.
Az Ügyfélkapun a következő információkat olvashatja le:
tárhely mérete, felhasznált tárterület, bekapcsolt szolgáltatások, tárhelyre mutató domainok, tárhelyen működő virtuális webszerverek, felhasznált e-mail címek száma.
Az Ügyfélkapun az alábbi adminisztrációs szoftvereket érheti el:
- Rendszeradatok megtekintése
- Jelszóváltás
- Ügyfélkapu napló
- Webstatisztika
- Webszerver napló
- Ftp ip korlátozás beállítása
- Adatmentés indítása
- Web-aldomain beállítás
- Dns beállítás
- Időzítő (crontab) beállítás
- Php működés és verzió beállítás
- Könyvtárműködés beállítás
- Mysql beállítás
- Mysql jelszóváltás
- Virtuális FTP admin
- PhpMyAdmin felület
- Egyéni hibaoldalak beállítása
- Jelszóval védett könyvtárak beállítása
- FTP gyorsbejelentkezés
- Postamester funkciók (új postafiók létrehozása, módosítása) - Spamszűrő beállítások
Online Ügyfélszolgálat
A szolgáltatások működtetésével, fenntartásával összefüggő adminisztrációs ügyeit Online Ügyfélszolgálatunkon a nap bármely órájában intézheti. Tárhelyre előfizető ügyfeleink kényelmesen elérhetik Online Ügyfélszolgálatunkat az Ügyfélkapu felületre bejelentkezve, tárhellyel nem rendelkező ügyfeleink külön hozzáférést igényelhetnek weboldalunkon.
Az Online Ügyfélszolgálaton az alábbi ügyeit rendezheti:
- Előfizető adatainak aktualizálása
- Kapcsolattartói e-mail cím frissítése
- Új szolgáltatások megrendelése
- Aktív szolgáltatások hosszabbítása, lemondása
- Díjbekérők, számlák letöltése
- Szolgáltatás használati jogának átruházása
- Tárhely díjcsomag váltás
- Domain nevek átirányítása (névszerver, DNS módosítás)
Az Online Ügyfélszolgálaton üzenhet is ügyfélszolgálati munkatársaink számára, ha az ügyintézés során kérdése merül fel vagy segítségre van szüksége.